Svar till emelie!

Har fått lite frågor av Emelie som jag inte har svarat på... Men nu tänker jag göra det ;) hehe



Det är ett svängt svarowski pandband som mamma köpte till mig på Charlies för ganska länge sen! Har letat efter dom, för jag skulle vilja ha ett till, men har inte hittat dom någonstans... :(
Tack, det tycker jag också! :)

[klicka på frågan f att se i riktig storlek]

haha, nej det gick ju inte jättebra x)'
Tränset är ett litet hoppplock... kan skriva ett eget inlägg om det om nån vill? :)


Mowitz är såld och har precis flyttat härifrån. Det var ett bra tag sen jag red honom.

Hoppas du fick svar på dina frågor nu! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha vad kul att du svarade på frågorna :P

2011-06-20 @ 17:00:59
Postat av: Anonym

var har mowitz tagit vägen nu då ? :(

2011-06-23 @ 22:34:39
URL: http://alexisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0