Dressyrprogram!

Red Mozart på banan idag och han va superfin! :) Skrittade fram i skogen, travade o galopperade fram på banan och sen gjorde jag lite övergångar. Volter, bågar och lite så. Flyttade honom både framen och baken ;) Det gjorde vi bra :)
Tränade också på förlängd steglängd, i traven. mamma la fram några bommar så att både jag och Mozart skulle få in känslan.
Sen red jag igenom LB:0 2006, för första gången fånsin ;) och det gick jättebra! Mamma fick stå o ropa vart jag skulle rida, men annars var det jättebra :)

Träna mer på:
• alla övergångar, se till så att jag har kvar honom i samma form i alla övergångar
• mina armbågar, få in armbågarna intill kroppen
• förlängda traven, få in takten så de blir perfekt ;)
• lära mig programet utantill ;D

Den sista punkten kankse är nödvändigast ;) eller vad tror ni? ;)

utrustning: barbacka, 3-delat med remont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0