Hoppträning i Tisdags

Tisdag:
Tränade för Ann och fokuset låg mest på lydnad och kontroll. Vi hade dragit fram en del lite tittigare hinder också.
Jag är ganksa nöjd. I början var han lite väl lat, men när vi började med bommar och små skutt, blev det ändring på det ;) 

Avslutade med att hoppa mini bana, med fokus också då på lydnad och kontroll. 

På slutet var jag väldigt nöjd med honom!
Red på: nova bettet med lyftare

Onsdag:
Gav vi oss ut på en galopprunda. Han va så stutsig som man bara kan va! Helt omöjlig.... men när han hade fått springa av sig lite så va han väldigt fin. Han ville också våldigt gärna ha huvudet i luften och gå o kika på stjärnorna eller nått... hmh! säger en lagom upprörd Josefin...

Men som sagt jobbade han jätteifnt emellanåt och på slutet!
Red på: kimbelwik.

Kom på att jag har börjat med havren igen, och det verkar ha en något negaiv effekt på min buse... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0