Dåligt...

...med uppdatering har det blivit nu.
I onsdags longerade sabbi mowitz och mozart och red Houdini. Jag skulle ha ridit honom men jag fick jättekramp i foten som inte släppte på typ en halv timma! :( Så jag gjorde ingenting onsdags....

Igår så va jag hemma från skolan, hade jätteont i huvudet på förmiddan och lite in på eftermiddan, men det släppte senare på kvällen så vi kunde åka och träna mararbete :) Jag hade Mowitz i dressyr sadeln och det gick väl rätt så bra. I mitten av passet så var han fin men på slutet gick det inte alls bra. Hana va nog trött och hadde mjölksyra så det är väl förstålligt! När vi var klara så va han jättesvettig oc trött den stackarn! Måste verkligen träna up kondisen nu! 
Idag tror jag att det blir dressyr. Eller det blir dressyr men vet inte om vi kan åka till ridhuset. Va rätt så halt igår, men blir nog bra ;)

Hur ser eran dag ut?

see ya! 

Kommentarer
Postat av: Lollo

sv: Nej, stackarn. Bara för att en av hästarna busade lite i början.. Mycket farligare med körning än ridning oxå..

2010-02-05 @ 19:06:56
URL: http://westerngirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0